Pomoc i konsultacja

  1. Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?
  2. Po zakupie okazało się, że produkt mi nie pasuje. Mogę go wymienić?
  3. Chyba nie dostaję od Was e-maili. Co może być przyczyną?
  4. Jaki jest koszt wysyłki?
  5. Czy mogę odebrać przedmiot osobiście?
  6. Zapłaciłem za zamówienie 3 dni temu a ono jeszcze nie zostało wysłane. Co się dzieje ?
  7. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu oraz adres waszej siedziby?
  8. Mieszkam poza granicami Polski. Jak mogę robić u was zakupy?
  9. Pomyliłem się przy wyborze metody płatności. Czy mogę ją zmienić na inną po złożeniu zamówienia?


P: Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?

O: Tak, wystarczy wybrać opcję “za pobraniem” przy wyborze metody płatności.

P: Po zakupie okazało się, że produkt mi nie pasuje. Mogę go wymienić?
O: Oczywiście, jeśli tylko towar nie jest używany ani zniszczony oraz posiadasz dowód zakupu w posiacji Paragonu lub Faktury. Wymiana nie dotyczy kosmetyków do włosów / lakierów do paznokci.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego i prześlij nam wszystkie informacje – skontaktujemy się z Tobą aby ustalić możliwości i szczegóły wymiany. Pamiętaj, że w tym przypadku będziesz musiał pokryć koszty wysłania wymienianego przedmiotu do nas i odesłania wybranego rozmiaru do Ciebie.

P: Chyba nie dostaję od Was e-maili. Co może być przyczyną?
O: Sprawdź folder ze SPAMem, niestety niektóre programy antyspamowe mogą niepoprawnie zaklasyfikować nasze wiadomości jako SPAM. Pamiętaj również, że Biuro Obsługi Klienta pracuje jedynie w dni robocze w godzinach 8 – 16. Na wszystkie emaile, które przychodzą poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy odpowiadamy w najbliższym dniu roboczym.

P: Jaki jest koszt wysyłki?
O: Aby sprawdzić koszt wysyłki, dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka i przejdź do ekranu, gdzie wybierasz metodę płatności i wysyłki – otrzymasz tam koszt wysyłki. Na tym etapie oczywiście ciągle można się wycofać ze składanego zamówienia. Koszt wysyłki kurierskiej firmą Siódemka wynosi 7 zł a firmą kurierska UPS 21 zł bez względu czy wysyłka jest pobraniowa czy płatności dokonasz przelewem.

P: Czy mogę odebrać przedmiot osobiście?
O: Tak, oczywiście. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 na ul. Wiertnicza 149, Warszawa.

P: Zapłaciłem za zamówienie 3 dni temu a ono jeszcze nie zostało wysłane. Co się dzieje?
O: Przede wszystkim pamiętaj, że jeśli zapłaciłeś przelewem, my dostajemy go z opóźnieniem, więc fakt wykonania przelewu przez Ciebie nie jest jednoznacznym z zaksięgowaniem go u nas. Wyjątkiem jest Dotpay, w tym przypadku otrzymujemy pieniądze natychmiast po dokonaniu płatności przez Ciebie. Pamiętaj również, że czas dostawy towaru liczony od momentu złożenia zamówienia waha się od 1 do 10 dni roboczych (w zależności od ilości złożonych zamówień i dostępności towaru w naszym lokalnym magazynie). Jeśli jednak mimo to jesteś zaniepokojony, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Zaznaczamy jednak, że zdecydowana większość zamówień (ok 95%) wysyłana jest nie później niż w ciągu doby od zaksięgowania płatności.

P: Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu oraz adres waszej siedziby?
O: Dane te możesz znaleźć w zakładce regulamin lub w zakładce kontakt.

P: Mieszkam poza granicami Polski. Jak mogę robić u was zakupy?
O: Sklep polski dostępny jest jedynie dla mieszkańców Polski. Jeśli mieszkasz poza granicami RP skontaktuj się z nami drogą e-mail na pewno coś zaradzimy 🙂

P: Pomyliłem się przy wyborze metody płatności. Czy mogę ją zmienić na inną po złożeniu zamówienia?
O: Oczywiście – prosimy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego w tej sprawie.

Jeśli masz inne pytania, zadzwoń lub napisz do nas:

sklep@tahe.pl

22/651-72-56, 22/651-72-57

663-999-207

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop